Fri fragt til pakkeshop på køb over 599 kr.

Vi sender ordren indenfor 1-3 dage

God kundeservice

Besøg vores butik i København N

0 0
Fri fragt til pakkeshop på ordrer over 599,-

Handelsbetingelser

Du kan bestille varer online hos Frøken Øko 24 timer i døgnet.

Vi håndterer løbende bestillinger, og du har også mulighed for at træffe os skriftligt på kundeservice@froekenoeko.dk
Har du brug for en telefonisk samtale vedr. din ordre, så send os en mail med dit telefonnummer til ovenstående e-mailadresse, så ringer vi dig op.

Når du afgiver en ordre, modtager du en autogenereret e-mail med en strakskvittering på ordren. Når vi har pakket din ordre og sendt den afsted, så modtager du via e-mail en faktura, som er vedhæftet som pdf-fil. Fakturaen indeholder bl.a. leverings- og track&trace-oplysninger.

Hvis du har oplyst din e-mailadresse og mobiltelefonnummer samt valgt afhentning i vores butik på Heimdalsgade 14, vil du modtage en besked, når ordren er klar til afhentning.

Du er selv ansvarlig for, at de kundeoplysninger, som du indtaster som led i et køb, er korrekte, idet vi ikke efterfølgende validerer eller kontrollerer disse oplysninger. Hvis vi har brug for supplerende informationer i forbindelse med din bestilling, kontakter vi dig pr. mail. Det er derfor vigtigt, at det er den korrekte mail, du anfører under dine oplysninger.

Yderligere information fås ved henvendelse i vores forretning. Her er personalet klar til at rådgive og vejlede dig i dit valg af produkter. Du finder vores butik på Mimersgade 77, 2200 København N, Danmark.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesfristen er 14 dage, som regnes fra den dag, varen er blevet leveret.

Der er fortrydelsesret på varer købt på www.froekenoeko.dk efter forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten gælder dog ikke på lægemidler.
For fødevarer begrænses reklamationsretten altid til varens naturlige holdbarhed, såfremt denne er kortere end fortrydelsesfristen.
For at benytte dig af fortrydelsesfristen skal du sende en mail til kundeservice@froekenoeko.dk – skriv dit navn, dit ordrenummer + fortrudt køb i emnefeltet inden udløb af fristen, og du har derefter 14 dage til at sende varen retur – dette må dog meget gerne gøres hurtigst muligt.

Husk at anføre ordrenummeret og at vedhæfte et billede af varens fejl. Det gør processen nemmere og hurtigere.

Varen skal sendes tilbage i samme stand og i original ikke-ødelagt emballage til Frøken Øko på adressen:

Frøken Øko Mimersgade 77, 2200 København N, Danmark.

Du vil selv skulle dække omkostningerne forbundet med returforsendelsen, såfremt du fortryder dit køb. Du kan også fortryde købet ved 1) at nægte modtagelse af varen, 2) ved at overdrage varen til postvæsenet eller 3) ved at returnere varen i vores fysiske butik. For at du kan dokumentere, at varen er tilbagesendt rettidigt, bør du få en kvittering ved afsendelse.

Fødevarer, plejeprodukter og hygiejneprodukter skal være i uåbnet original emballage.

Med andre ord: En bambus-bh må gerne tages ud af æsken og prøves og derefter pakkes pænt tilbage i æsken og fortrydes, men en pakke hygiejnebind må ikke åbnes for derefter at blive sendt retur.

Ved al returnering til Frøken Øko er det dit ansvar, at varen/varerne pakkes og sendes forsvarligt, så den/de kommer frem i god stand til butikken. Hvis varen/varerne ved modtagelse er beskadiget, vil du ikke få det fulde beløb retur for pågældende vare/varer. Dit tilgodehavende vil blive vurderet ud fra varens tilstand, og om det er muligt at videresælge denne til anden kunde. Du vil i så fald modtage en mail med information herom.

Frøken Øko modtager ikke pakker der er sendt pr. efterkrav.
*Vi afhenter ikke returneringer i pakkeshop. Du skal sende returneringen til vores adresse Mimersgade 77, 2200 København N, Danmark*

Returnering

Skriv en mail til kundeservice@froekenoeko.dk så fremsender vi en returneringsvejledning på mail. Varen kan enten sendes eller afleveres i den fysiske butik. Vi anbefaler at få en kvittering for forsendelsen, da det er din dokumentation for, at du har sendt pakken.

Adresse:
Frøken Øko
Mimersgade 77,
2200 København N,
Danmark

*Vi afhenter ikke returneringer i pakkeshop. Du skal sende returneringen til vores adresse som beskrevet ovenfor*

Ved al returnering til Frøken Øko, er det dit ansvar, at varen/varerne pakkes og sendes forsvarligt, så den kommer frem i god stand til butikken. Hvis varen/varerne ved modtagelse er beskadiget, vil du ikke få det fulde beløb retur for pågældende vare/varer – dit tilgodehavende vil blive vurderet ud fra varens tilstand, og om det er muligt at videresælge denne til anden kunde. Du vil i så fald modtage en mail med information herom.

Frøken Øko modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav.

Varedeklaration, vareinformation & billeder
Al ingrediensindhold er ifølge deklaration angivet af producenten på et givent tidspunkt. Der tages forbehold for ændringer og trykfejl. Al produktinformation er almindeligvis oplyst af producenten. Såfremt der mangler oplysninger, findes fejl eller du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os.

Al oplysning om produkters anvendelse og virkning er vejledende. Frøken Øko kan derfor ikke stilles til ansvar for evt. manglende resultater/virkning og/eller fejlbrug med følgevirkning.

Billeder på www.froekenoeko.dk er vejledende, du vil altid modtage den vare, som du bestiller ift. mærke, indhold og mængde. Dog kan emballagen være ændret i forhold til billeder på hjemmesiden – Ligeledes kan farven på billeder afvige.

Betaling & priser

Betaling kan ske med Dankort, MasterCard, Visa Electron, Visa, JCB, American Express og MobilePay.
Alle priser er på www.froekenoeko.dk dagspriser oplyst i DKK og angives altid inkl. moms, div. afgifter, told mm.
Der tillægges ikke transaktionsgebyr ved køb på hjemmesiden.

Beløbet for dit køb vil altid kun være det beløb, du trykker “godkend” til, og beløbet trækkes først fra din konto, når varerne er sendt afsted.

Priser i netbutikken kan variere i forhold til priser i den fysiske butik.
Der tages forbehold for forkerte priser, udsolgte varer og fejl på www.froekenoeko.dk

Betaling 

Betaling kan ske med:
– Dankort
– MasterCard
– Visa Electron
– Visa
– JCB
– American Express
– MobilePay

Alle priser på www.froekenoeko.dk er dagspriser oplyst i DKK og angives altid inkl. moms, div. afgifter, told mm. Vores priser opdateres løbende. Vi bruger ikke forsendelse pr. efterkrav, giro eller checks.
Der tillægges ikke transaktionsgebyr ved køb på hjemmesiden.

Beløbet for dit køb vil altid kun være det beløb, du trykker “godkend” til, og beløbet trækkes først fra din konto, når varerne er sendt afsted. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Priser i netbutikken kan variere i forhold til priser i den fysiske butik.
Der tages forbehold for forkerte priser, udsolgte varer og fejl på www.froekenoeko.dk

Prisfejl og lignende

I tilfælde af prisfejl tager vi hurtigst muligt kontakt til dig for at finde en løsning.

Gavekort

Gyldigheden på gavekort til Frøken Øko er 3 år fra købsdatoen

Personoplysninger

Personoplysninger behandles i overensstemmelse med persondataloven.
Frøken Øko videregiver ikke informationer til tredjepart i nogen henseender. De data, du som køber opgiver, når du oprettes som kunde, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder, og disse oplysninger gemmes først, når du trykker ‘godkend’.
Har du foretaget et køb hos www.froekenoeko.dk, har vi ifølge regnskabsloven pligt til at opbevare disse informationer i minimum 5 år, hvorefter de vil blive slettet.

Du er selv ansvarlig for, at de oplysninger, du taster ved køb, er korrekte.

Reklamation

Inden dine varer bliver pakket, bliver de tjekket grundigt for evt. mangler og fejl med henblik på at give dig de bedste varer uden fejl. Skulle du alligevel mod forventning modtage en vare, der ikke lever op til standarden, eller mangle en bestilt vare, bedes du snarest og senest 2 hverdage fra levering, skrive til kundeservice@froekenoeko.dk.

Skriv dit navn + reklamation i emnefeltet og send en uddybende beskrivelse. For en hurtigere behandling af orden, bedes du i samme mail fremsende et billede af varens fejl.

Du vil herefter modtage en mail med videre forløb. I nogle tilfælde vil du blive bedt om at sende varen retur.

Efter købelovens regler ydes der 2 års reklamationsret på produkter købt hos Froekenoeko.dk. Reklamationsretten er kun gældende, såfremt fejlen på produktet ikke skyldes fejlhåndtering eller på anden måde uhensigtsmæssig og ødelæggende brug af produktet.
Hvis reklamationsretten kan benyttes, dækker vi selvfølgelig aftalte (rimelige) fragtomkostninger ved returnering af produktet. Såfremt der benyttes anden returnering med større fragtomkostning end aftalt, vil denne være for egen regning.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Selvom vi gør vores bedste for at angive farver og kvaliteter så tydeligt som muligt på billederne, kan computeres farver og skærmopløsninger variere. Mindre farveafvigelser betragtes derfor ikke som en mangel i købelovens forstand.